به سایت معرفی کتاب خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

آژانس انرژی اتمی را وادار به نبش قبر کردند/اروپایی‌ها شرمنده ما هستند

آژانس انرژی اتمی را وادار به نبش قبر کردند/اروپایی‌ها شرمنده ما هستند

رییس جمهور خطاب به صادرکنندگان گفت: ارز به دولت تعلق داشته و باید صادرکنندگان ارز حاصل از صادرات خود را سرموقع بازگردانند. دولت اجازه نمی‌دهد عده‌ای بخواهند از شرایط به وجود آمده سوء‌استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با بیان اینکه مشکلات پیچیده امروز به خاطر کرونا و تحریم‌های ظالمانه آمریکاست، اظهار کرد: کشوری که با این دو مشکل بزرگ و طاقت‌فرسا مواجه است، مشکلاتی هم خواهد داشت، ولی همه باید به خوبی تحلیل کنیم که ریشه مشکلات از کجاست و با کمک هم راه‌حل ارائه کنیم.

وی ادامه داد: ما اگر دولت جدیدی بودیم می‌شد خیلی حرفا را زد ولی ما همان دولتی هستیم که بیشترین رشد اقتصادی دنیا را در سال ۱۳۹۵ داشت، همان دولتی هستیم که تورم را در سال‌های ۱۳۹۴ - ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ تک رقمی کرد و تراز صادرات و واردات ما مثبت و صادرات غیرنفتی بیشتر از واردات بود، اما این فشاری که وارد می‌شود، فشار عادی نیست بلکه می‌خواهند دولت را بشکنند و ملت را به زانو درآورند ولی ملت کار بزرگی کردند.

روحانی اضافه کرد: در شش ماهه اخیر در میان مسئولان عالی‌رتبه اجرایی کشور روز استراحتی ندیدم، همه شبانه روز تلاش می‌کنند و تعطیلی و جمعه نمی‌شناسند. دولت تا دقیقه و ثانیه آخر با همان روحیه ساعت اول، کار خود را انجام داده و پای کار خواهد بود و تلاش و فداکاری می‌کند. این افتخار ماست که برای این ملت بزرگ کار و نوکری کرده و گرهی باز کنیم، اما با این حال می‌دانیم مردم با مشکلاتی روبه‌رو بوده و قیمت کالا در نوسان است و تغییر قیمت ارز، خودرو یا لوازم خانگی مردم را آزار می‌دهد.

رییس جمهور تاکید کرد: با این حال ما قدرت عبور از مشکلات سخت را داریم. شرایط ما در اسفندماه و فروردین‌ماه بسیار سخت بود؛ زیرا صادرات قطع شده بود، مرزها بسته و واردات دچار مشکل بود. اما شرایط اردیبهشت‌ ماه و خرداد ماه خیلی بهتر شد. شرایط ارزی و صادرات و واردات قابل ملاحظه با فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه نیست، اما فشاری که امروز وارد می‌شود مربوط به دو ماه ابتدای سال است در حال حاضر به تدریج گشایش‌ها در حال انجام است ولی آثار مشکلات دو ماه اول سال وجود دارد با این حال شرایط به تدریج به سمت بهتر شدن می‌رود و ما می‌توانیم مشکلات را مهار کنیم. بانک مرکزی می‌تواند مشکل ارز را حل کند. آمار خردادماه خیلی متفاوت با اردیبهشت‌ماه است البته تبلیغات روانی دشمن هم نقش داشته است.

روحانی با بیان این‌که صادرکنندگان باید میزان صادرات خود را افزایش دهند، خاطرنشان کرد: دولت به صادرکنندگان کمک می‌کند و در اردیبهشت‌ماه و خردادماه هم کالا بیشتر صادر شده است. صادرکننده هم باید بداند که ارز مال دولت است کالایی که تولید می‌شود به دست مهندسین و کارگران نیست که در مدارس و دانشگاه‌ها آموزش دیده‌اند. انرژی از طریق یارانه به تولیدکننده داده شده است. کارگران با یارانه دولت کمک شده‌اند، بنابراین بخش بزرگی از بار تولید بر دوش دولت است. فتوای امام خمینی (ره) این بود که ارز مال دولت است و قیمت آن باید توسط دولت مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: صادرکنندگان موظف هستند ارز را برگردانند. ما اجازه نمی‌دهیم عده‌ای بخواهند از این شرایط سوء‌استفاده کنند. اگر کسی بخواهد سوء‌استفاده کند بانک مرکزی و قوه قضاییه وارد عمل می‌شوند. کسانی که صادرات غیرنفتی انجام می‌دهند در خط جهاد هستند، اما ممکن است اجر مجاهده آنها با برخی اعمال ضایع شود. ارز باید سر موقع باز گردد. اگر ارز گردانده شود مشکل ارزی نخواهیم داشت. تا آخر سال ۴۱ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی خواهیم داشت و ارز کالاهای اساسی را تامین می‌کنیم و مردم بدانند که دولت مصمم است کنترل‌های لازم را انجام دهد.

رئیس‌جمهور در ادامه این جلسه با اشاره به نگرانی مردم از گرانی اجاره بها و خرید مسکن، گفت: نگرانی دیگری که مردم این روزها دارند، برای قیمت مسکن و اجاره بهای مسکن است. دولت در این زمینه نمی تواند بی تفاوت باشد. پیشنهادهی که در ارتباط با حل این مشکل داریم به زودی تکمیل می شود. احتمالا در جلسه ستاد مقابله با کرونا در هفته آتی این راه حل را تصویب می‌کنیم و  به مردم در زمینه اجاره‌بها کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: راه حل اساسی این است که همه برای تولید مسکن کمک کنیم. همه دستگاه‌ها و نهادها اگر نیاز آنی و فوری ندارند زمین هایشان را در اختیار وزارت مسکن قرار دهند. خوشحالم طی این دو سال که سیل و زلزله بود و مسکن مردم صدمه دید ۲۰۰ هزار واحد مسکونی که آسیب دیده بود، بازسازی شد. وزارت مسکن، راه و شهرسازی یک میلیون و سیصد هزار واحد نیمه کاره را با آب، برق، گاز و و جاده تکمیل کرده است.

روحانی تصریح کرد: در همین روزها وزارت مسکن ما قرارداد تولید ۲۰ هزار واحد مسکونی را امضا کرده است. این کار را باید با سرعت انجام دهیم. زمین را ارزان یا مجانی در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم و با ورود بانک‌ها ساخت مسکن را تسهیل کنیم. دولت امکانات فراوانی دارد. این امکانات اگر در اختیار قرار بگیرد شرایط کشور عوض می شود. دولت زمین فراوانی در اختیار دارد. مقصودم از دولت به معنای کلان و با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح  است. همه باید این زمین ها را در اختیار تولید مسکن ارزان قیمت قرار دهند. سهام بانک‌ها و شرکت‌های دولتی به شرکت‌هایی که به نحوی متعلق به نیروهای مسلح است را باید به مردم عرضه کنیم.

وی گفت: بورس و تقویت و حفاظت آن وظیفه مهم امروز وزارت اقتصاد و دارایی است. امروز شرایط خوبی است که هم مردم بتوانند از آن استفاده کنند و هم دولت از بنگاه داری فاصله بگیرد. طرح های نیمه تمام سرمایه دیگر ماست. ما امکانات لازم را از لحاظ مقرراتی در اختیار سازمان‌های مربوطه گذاشتیم. سازمان برنامه و بودجه و همه نهادها در تمام استان‌ها کمک کنند تا این مسکن‌ها را در اختیار مردم بگذاریم. این کار  هم باعث افزایش اشتغال و هم رونق اقتصادی می شود. هزار و بیست معدن ما می‌تواند احیا و مشغول به کار شود و اشتغال را فعال کند. این کار یکی از وظایف مهم وزارت معدن است. در همین راستا صادرات را هم باید تسهیل کنیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت گاهی با چرخاندن قلمی از طریق یک ماده، یک مصوبه و ابلاغیه‌ای مشکل را حل می‌ کند. امروز دولت الکترونیک می‌تواند گره گشای ارائه کالا و خدمات مردم باشد. ما در همین جلسه اخیر به این نتیجه رسیدیم برخی کارهایی که مجوزش ۵۰ تا ۶۰ روز طول می کشد می توان سریع‌تر انجام گیرد. مثلا استعلامی برای یک شغلی باید توسط نیروی انتظامی انجام گیرد با فرمانده نیروی انتظامی صحبت کردیم و با وزارت اقتصاد هماهنگ کردند تا این استعلام در زمان کوتاه‌ تر صورت پذیرد.

وی با اشاره به گستره‌ توانایی دولت الکترونیک در تسهیل امور اقتصادی گفت: اینکه مردم در بخش ساختمان دچار مشکل هستند به علت گرانی زمین و مصالح است که می ‌توان آن را اقساطی‌ کرد. مجوز می خواهد که باید از طریق دولت الکترونیک تسهیلش کرد.

روحانی گفت: در همین سال علی‌رغم همه گرفتاری ها ببینید چه قدر طرح افتتاح می‌شود. در همین مدت سه تا سد، چهار پالایشگاه، چهار نیروگاه، چهار تصفیه خانه فاضلاب را افتتاح کردیم و به زودی افتتاح پتروشیمی ها نیز آغاز می شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به گزارش وزیر بهداشت اظهار کرد: بر اساس این گزارش فعالیت پزشکان ما در استان‌هایی مثل خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی موثر واقع شده و از هفته آینده شاهد افت شدت بیماری در این استان‌ها خواهیم بود؛ البته مردم هم باید ما را یاری کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

روحانی در ادامه با بیان اینکه ضریب جینی نشان می‌دهد طبقات مختلف چگونه از امکانات استفاده می‌کنند و هر چه این عدد پایین تر باشد، بهتر است، خاطرنشان کرد: ضریب جینی در سال ۹۷، ۳۹ و در سال ۹۸ به ۳۸ رسیده است. همچنین سهم هزینه ثروتمندترین افراد نسبت به فقیرترین افراد در سال ۹۷، ۱۲ برابر و اکنون ۱۱ برابر است؛ یعنی در زمینه عدالت، شرایط یک قدم بهبود یافته است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با هشدار به کشورهای اروپایی و آژانس انرژی هسته‌ای گفت: تا کنون رفتار ما با آژانس دوستانه و قانونی بوده و ما با آژانس همکاری داشته‌ایم و بازرسین آنها روزانه از مراکز هسته‌ای گزارش تهیه کرده‌اند. در ۱۶، ۱۷ گزارش آنها هم تاکید شده است که ایران همکاری لازم داشته است اما این اواخر آمریکا و رژیم صهیونیستی به آژانس فشار آوردند و من می‌ترسم این شیادان آژانس انرژی اتمی را آلوده کنند. آنها آژانس را وادار کردند که نبش قبر کند. کار آژانس انرژی هسته‌ای این است که بر فعالیت هسته‌ای نظارت داشته باشد تا این فعالیت‌ها صلح آمیز باشد و کار دیگری ندارد اما آمریکا و رژیم صهیونیستی فشار آوردند که آژانس برود یک موضوعی مربوط به ۲۰ سال گذشته را پیدا کند.

روحانی ادامه داد: آنها می‌خواهند آژانس را از مسیر خود منحرف کنند البته پاسخ قاطع دادن برای ما آسان است اما بنای ما همکاری با آژانس است و این مبنا را همچنان حفظ می‌کنیم اما آژانس هم باید توجه کند که از مسیر قانونی خود منحرف نشود.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها خیلی شرمنده ما هستند زیرا به وظایف قانونی خود در برجام عمل نکرده‌اند تصریح کرد: آنها تلفنی و حضوری از ما عذرخواهی می‌کنند اما آنها هم نباید خود را آلوده کنند ما چنین توقعی از کشورهای اروپایی نداریم. چین و روسیه در رابطه با بیانیه اخیر آژانس انرژی اتمی خیلی خوب، قاطع و حقوقی عمل کردند. اروپا هم نباید زیر فشار آمریکا برود. آژانس انرژی اتمی هم باید استقلال خود را حفظ کند و رئیس آژانس باید بداند آبروی آژانس برای نظام بین‌المللی اهمیت دارد. ایران همچنان آماده است تا نظارت آژانس را بپذیرد و با آژانس در چهارچوب مقررات همکاری داشه باشد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اعلام کاخ سفید برای آمادگی مذاکره با ایران گفت: آنها می‌گویند چرا ایران معطل انتخابات آمریکاست در حالیکه ما معطل هیچ چیزی نیستیم. ما همیشه‌ آماده‌ایم، هر لحظه که آمریکا اعلام کند به مقررات سازمان ملل باز می‌گردد، تعهدات خود در برجام را اجرایی می‌کند و کنگره و کاخ سفید از مسیر اشتباه خود باز می‌گردند ما همان لحظه آماده مذاکره‌ایم. آنها باید تسلیم قانون شوند، عذرخواهی کرده و ضرری که به ملت ایران وارد کردند جبران کرده و غرامت بپردازند. زیرا آنها میز مذاکره را شکاندند. البته ما می‌دانیم این تعارفات بی اساس، حرافی است برای انتخابات و گرفتاری‌هایی که دارند.

روحانی در پایان گفت: اگر آنها دروغ نمی‌گویند، راه مذاکره آسان است. آنها باید عذرخواهی کرده و به برجام بازگردند

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خرید کتاب ,
بازدید : 911
تاریخ : چهارشنبه 04 تیر 1399 زمان : 19:19 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (0)

آمار بالای فوتی‌های مبتلا به کرونا در کرمان در

۲۴ ساعت گذشته/کرمان در وضعیت پرخطر و

بسیار پرخطر

آمار بالای فوتی‌های مبتلا به کرونا در کرمان در ۲۴ ساعت گذشته/کرمان در وضعیت پرخطر و بسیار پرخطر

ایسنا/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به

اینکه در مجموع استان کرمان در وضعیت پرخطر و بسیار پرخطر قرار دارد

گفت: استان کرمان هم اکنون در وضعیت هشدار بوده که ممکن است

وضعیت بدتر و موج دوم ویروس کرونا در استان اتفاق بیفتد.

دکتر "مهدی شفیعی" عصر امروز چهارشنبه چهارم تیرماه در نشست

خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به

کووید ۱۹ در استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته

تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ مورد جدید بستری ابتلای قطعی به

کووید ۱۹ در سطح استان کرمان داشتیم که از این تعداد، ۲۲ مورد مربوط به

حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم

پزشکی رفسنجان، ۳۰ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،

۲ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و یک مورد به حوزه

دانشگاه علوم پزشکی سیرجان بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با تشخیص قطعی کرونا، ۱۴۲ نفر در

بیمارستان های سطح استان بستری هستند افزود: این میزان آمار

بستری شده ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان نسبت به

هفته ها و روزهای گذشته بسیار بالا بوده که نشان می دهد گروه

های پرخطر جامعه بیشتر در حال درگیر شدن با این بیماری هستند.

شفیعی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع این ویروس در استان

کرمان تاکنون (چهارشنبه چهارم تیرماه) ۱۳۳۷ بیمار با تشخیص

قطعی کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری و خدمات

تشخیصی درمانی را دریافت کرده اند افزود: متاسفانه از این

تعداد بیمار بستری شده، تاکنون ۱۲۵ مورد به دلیل ابتلا به این

ویروس جان خود را از دست دادند که در ۲۴ ساعت گذشته

شاهد بیشترین آمار فوتی ها را در این مدت شاهد بودیم به

طوری که از ۶ مور فوتی، ۳ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم

پزشکی جیرفت، ۲ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی

کرمان و یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم بوده

که آمار بسیار بالایی برای استان می باشد.

 

مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی

کرمان با اشاره به انجام بالغ بر ۲۷ هزار تست تشخیصی کرونا

از ابتدای اپیدمی تاکنون در سطح استان کرمان گفت: این

میزان تست تشخیصی آمار بسیار بالایی است که با توجه به

ظرفیت های آزمایشگاه‌های استان و به نسبت جمعیتی، قابل

قبول می باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به وضعیت رنگ بندی

مناطق استان کرمان اشاره کرد و گفت: هم اکنون منبع

رسمی اعلام وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های استان های

سراسر کشور، اپلیکشین «ماسک» است که اطلاعات این

اپلیکیشن از سوی وزارت بهداشت به صورت هفتگی به روز

رسانی می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه استان

کرمان هم اکنون در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفته است

افزود: هم اکنون اکثر قابل توجهی از شهرستان‌های استان

در وضعیت قرمز و تعدادی از شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی

قرار داشته و علی رغم اینکه تا هفته های گذشته نیمی از

شهرستان های استان در وضعیت سفید بودند، در حال حاضر

شهرستانی با وضعیت سفید نداریم که نگران کننده است و

نشان از سهل انگاری و آسان گرفتن شرایط و رعایت

پروتکل ها و مسائل بهداشتی از سوی مردم، ادارات و صنوف

است.

شفیعی با بیان اینکه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان،

شهرستان های بافت، ارزوئیه و زرند در وضعیت قرمز و شهر

کرمان در وضعیت زرد به سر می برد افزود: شهرستان های

حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان در وضعیت قرمز

(خیلی پرخطر)، شهرستان های حوزه دانشگاه علوم

پزشکی بم در وضعیت زرد (با خطر متوسط)، شهرستان

های حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در وضعیت قرمز و

شهرستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در

وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع استان کرمان در وضعیت پ

رخطر و بسیار پرخطر قرار دارد افزود: استان کرمان هم اکنون

در وضعیت هشدار بوده که ممکن

است وضعیت بدتر و موج دوم ویروس کرونا در استان اتفاق بیفتد.

مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی

کرمان درباره وضعیت فعلی اپیدمی در استان کرمان نیز گفت:

اوضاع و احوال و آمار نشان می دهد وضعیت فعلی اپیدمی در

استان کرمان به لحاظ پیش بینی که در اسفندماه سال گذشته

می کردیم که تا پایان خردادماه این اپیدمی فروکش کند، رخ نداده

است که دلیل عمده آن نیز در این بوده که رعایت نکات بهداشتی

و حفاظتی از سوی مردم به خوبی صورت نگرفته ضمن آنکه استفاده

از سیستم های سرمایشی در فضاهای بسته و محدود بدون انجام

سیستم تهویه مناسب و گردش کم هوا در این نوع محیط ها

سبب شده ویروس در این فضاها بیشتر معلق شده و بعد حرکت

آن افزایش پیدا کند، در افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ موثر بوده است.

وی با اعلام این هشدار که به نظر می رسد در فصل تابستان

و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم با این بیماری

کش و قوس بیشتری خواهیم داشت افزود: هم اکنون وارد مرحله

دوم یا پیک دوم کرونا در استان کرمان نشده ایم و هم اکنون ادامه

موج اول را تجربه می کنیم اما احتمال اینکه موج دوم این بیماری

را در تابستان جاری در استان کرمان تجربه کنیم، دور از انتظار

نیست و کاملا به رفتارهای مردم این موضوع بستگی دارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در بخش دیگری از صحبت

های خود درباره وضعیت اپیدمی در جنوب استان کرمان نیز گفت:

متاسفانه طی سه هفته اخیر، افزایش موارد ابتلا به کووید

۱۹ را جنوب استان و عمدتا شهرستانهای حوزه دانشگاه علوم

پزشکی جیرفت شاهد بودیم که دلیل این افزایش آمار نیز به

رعایت نکردن نکات بهداشتی و حفاظتی توسط مردم،  برگزاری

مراسم های بزرگ عروسی و ترحیم با جمعیت بالا و بدون

رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از اسپیلیت و کولرهای

گازی بوده است.

شفیعی با تاکید بر اینکه نیاز به مداخلات جدی تری در ناحیه

جنوب استان کرمان هستیم افزود: ستاد استانی مقابله با کرونا،

به صورت کامل به فرمانداران مناطق جنوب استان اختیار داده که بر

حسب شرایط به صورت محلی تصمیمات گرفته و اجرایی کنند و

انتظار است که مسئولین محلی نیز با کمک همدیگر یکسری

اقدامات را به صورت محلی انجام دهند ضمن آنکه تاکید می

شود در شرایط کنونی یاز نیست برای همه مناطق در جنوب استان

کرمان یک نسخه واحد پیچیده شود و باید از ظرفیت های بومی

و محلی در راستای مبارزه با کرونا در این نواحی استفاده کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه در

شرایط کنونی، پیش از آنکه تصمیمات اداری و فرمایشی

در بهبود شرایط موثر باشد، رعایت مساول بهداشتی و حفاظتی

از سوی مردم تاثیرگذار خواهد بود اظهار کرد: به شدت توصیه

می کنیم مردم مسائل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی،

نظافت و شست و شوی مرتب دست ها و پرهیز از حضور

در مکان ها و مراسمات پرازدحام را رعایت کنند و این هشدار

را می دهیم اگر وضعیت کنونی از بعد ازدحام بازارها و خیابان

ها و برگزاری مراسمات و مهمانی ها به همین منوال ادامه

داشته باشد در شمال استان نیز در ۲ هفته آینده با چالش

های جدی روبروس خواهیم داشت.

مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی

کرمان با بیان اینکه اصلاح ساختار مردم با یک وضع قانونی

امکان پذیر نیست و باید عزم مردم پشت این قضیه باشد

افزود: حتی در شرایط کنونی نیازمند آن هستیم که

گروه های مردم نهاد و NGOها به این موضوعات ورود کنند

زیرا خودمراقبتی اصل اساسی و مهم برای جلوگیری از

ورود به موج دوم اپیدمی در استان کرمان است.

وی درباره برخی دیگر از وضعیت شهرستان های استان

کرمان گفت: متاسفانه در روزهای منتهی به تعطیلات

اواسط خردادماه شاهد افزایش ورود مسافران به برخی

شهرهای خوش آب و هوا استان از جمله بافت بودیم

که به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی

مردم، شاهد آلوده شدن این مناطق بودیم.

شفیعی با تاکید بر اینکه مخالف حضور مسافران نیستیم

اما بر اجرای دقیق رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید

ویژه ای داریم افزود: یکی از شهرستان هایی که در روزهای

گذشته با افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در حوزه

دانشگاه علوم پزشکی کرمان روبرو بوده، شهرستان

بافت است که در این راستا به مدیران شهرستانی

هشدارهای لازم را داده ایم ضمن آنکه در شهرستان

زرند نیز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ بوده ایم

اما زیاد وضعیت این شهرستان نگران کننده نیست که

بخواهیم تصممیات محدود کننده و کم کردن رفت و امدها

در این شهرستان را اعمال کنیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به ا

ینکه در سه هفته گذشته به طور متوسط روند ثابتی

مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بهداشتی به دلیل

درگیری با ویروس کرونا را داشته ایم افزود: همچنین

در بحث بیماران سرپایی و شناسایی اطرافیان قطعی

مبتلا به ویروس کرونا، آمار افراد شناسا

یی شده دارای شیب ملایم افزایش بوده که نشان می دهد

زنجیره انتقال ویروس را که در دو ماه گذشته قطع کرده

بودیم، هم اکنون در خانواده ها و محیط های اداری در

حال برقرار شدن است و احتمال آنکه این زنجیره انتقال

دوباره به جامعه کشیده شود، وجود دارد بنابراین باید تا

جایی که می توانیم ازدحام را در محیط های بسته کنترل کنیم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خرید کتاب , کتاب خوب , خرید انلاین کتاب , فروشگاه اینترنتی کتاب خوب ,
بازدید : 923
تاریخ : چهارشنبه 04 تیر 1399 زمان : 19:12 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (0)

چامسکی: ترامپ بدترین جنایتکار تاریخ است

چامسکی: ترامپ بدترین جنایتکار تاریخ است

چامسکی با انتقاد جدیدی از ترامپ وی را "به طرز غیرقابل انکاری بدترین جنایتکار در تاریخ" توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، نوآم چامسکی، نظریه‌پرداز آمریکایی در جدیدترین اظهانظرش درباره دونالد ترامپ گفت: رئیس جمهوری آمریکا یک "دیکتاتور به درد نخور" است و جمهوری خواهان از حزب قدیمی کمونیست هم بدتر بوده‌اند. شاید سخت باشد اما حقیقت دارد؛ به طرز غیر قابل انکاری ترامپ بدترین جنایتکار در تاریخ است. هیچگاه در تاریخ سیاسی چهره‌ای دیده نشده است که با اشتیاق به دنبال نابودی پروژه‌هایی برای زندگی سازمان یافته بشر در زمین در آینده نزدیک باشد.

به نوشته ایندیپندنت، در راس تاریخ جنایی، ترامپ بالاتر از چهره‌های بدنامی چون برنی مدف بزرگترین کلاهبردار مالی جهان، لی هاروی اسوالد عامل ترور جان اف کندی، آل کاپون گانسگتر، پابلو اسکوبار قاچاقچی مواد مخدر، بانی و کلاید سارقان بانک و جک ریپر قاتل سریالی قرار می‌گیرد.

این اظهارنظر پس از آن مطرح شد که چامسکی در مصاحبه ماه مه خود با گاردین گفته بود که ترامپ مقصر مرگ هزاران نفر به دلیل قطع بودجه بهداشت و درمان و انداختن مسئولیت‌های خودش به گردن فرمانداران ایالتی در دوران پاندمی کروناویروس است.

چامسکی گفت:‌ این یک استراتژی خوب برای کشتن تعداد زیادی و بهبود سیاست‌های انتخاباتی‌اش است.

نوآم چامسکی در جدیدترین مصاحبه خود همچنین گفته که جهان با یک هزینه وحشتناک از این پاندمی (کرونا) سر بیرون می‌آورد اما از جنایت ترامپ درباره تغییرات جوی خیر: "این هزینه به واسطه یک گانگستر در کاخ سفید تقویت شده که ده‌ها هزار آمریکایی را کشته و آمریکا را به بدترین مکان روی زمین از بابت کرونا ویروس تبدیل کرده است. جمهوری‌خواهان هم در قبال اقدامات ترامپ مانند اخراج دادستانی که درباره فساد تحقیق می‌کرد، ساکت هستند و این کارها حتی از سوی حزب قدیمی کمونیست هم صورت نمی‌گرفت. ترامپ یک دستور می‌دهد، ما روی زانوهایمان می‌افتیم."

ایسنا

امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1

بازدید : 880
تاریخ : چهارشنبه 04 تیر 1399 زمان : 19:11 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (0)

آمریکا همیشه به دنبال ایجاد مشکل و اختلاف در کشورهای اسلامی بوده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: همه نمازگذاران را به رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی توصیه می‌کنم، همچنین از زحمات بی‌وقفه همه افرادی که در این چند ماه تلاش و خدمت کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: یک صنف به ایثارگران اضافه شد، ایثارگران در صف مقدم بهداشت و کادر درمان واقعا تلاش کردند؛ همچنین همه مردم در این ایام به نوبه خود مانند کمک مؤمنانه خدمت کردند و در تاریخ ماندگار شد.

او همچنین بیان داشت: شایسته است همه تلاش بیشتری برای اعتلای معنویات داشته باشیم، مدت زیادی محدودیت‌های زیادی در عبادات و مراسم مذهبی داشتیم و نیاز داریم، معنویاتی که از دستمان رفت، تا حدی جبران کنیم.

مهدوی تصریح کرد: دهه کرامت را پیش رو داریم که روز نخست این دهه به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) روز دختر نامیده شده است، در اسلام توجه ویژه‌ای به دختران و زنان شده است، اما افرادی به دنبال سو استفاده از دختران و زنان هستند در حال آلوده کردن فکر و برهنه کردن آن‌ها هستند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: نفوذ فرهنگی دشمن سبب شده که مفاسد فرهنگی در فیلم‌ها نیز زیاد شود، دشمن حساسیت زیادی به قشر دختران و زنان جامعه ما دارد، باید به توصیه‌های دینی و عقلی برای حفظ پوشش مناسب توجه کرد، برای تقویت بنیاد خانواده و دوری از مفاسد و آسیب‌های اجتماعی باید پوشش مناسب داشته باشیم.

او با بیان این‌که ارزش انسان زمانی تجلی پیدا می‌کند که با دست خودمان تکریم خداوند را حفظ کنیم، گفت: برای فکر راحت و سلامتی روح حفظ پوشش مناسب است و امیدوارم رعایت تقوای الهی را با بصیرت کافی و توجه به دسیسه‌های دشمن بیشتر از گذشته داشته باشیم.

مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری 2 سال پیش به بحث افول آمریکا اشاره کردند و اکنون افول تدریجی آمریکا را می‌بینیم، قدرت نرم و سخت آمریکا هر دو افول پیدا کرده‌اند؛ قدرت نرم احاطه بر افکار جهانی و قدرت سخت قدرت نظامی آمریکا است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است، گفت: در بیماری کرونا این کشور در آمار‌ها در صدر جدول جهانی است، دوست نداریم انسانی صدمه ببیند، اما مسؤولان آمریکایی نتوانستند یا نخواستند این بیماری را مدیریت کنند؛ تظاهراتی که بعد از کشتن بی‌رحمانه یک شهروند سیاه‌پوست، مردم آمریکا به صحنه آمدند و در حرکت خود استمرار داشتند و مقابل مسؤولان آمریکایی ایستادند.

او ادامه داد: همیشه به دنبال ایجاد مشکل و اختلاف در کشور‌های اسلامی بوده‌اند، اما اکنون خود دچار شده‌اند، شکست‌های پی در پی آمریکا در بحث محور مقاومت در منطقه بحران دیگری برای آمریکا است.

مهدوی یادآور شد: البته لازم است هوشیاری خودمان را حفظ کنیم، در 200 سالی که آمریکا پیدایش داشته حدود 70 جنگ منطقه‌ای و کشوری ایجاد کرده است، چون آمریکا از جنگ نظامی مأیوس است و از اقتدار ما می‌ترسد، بیشتر به جنگ روانی و دیپلماسی روی آورده است.

امام جمعه موقت اصفهان در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه گفت: مسؤولان باید آرامش بیشتری حفظ کنند در سال پایانی، دولت‌ها می‌خواهند مهره‌های خود را سر کار بگذارند، به آن‌ها می‌گویم شما دارید نان نظام را می‌خورید و باید برای نظام حاکم خدمت کنید نه جناح خاص؛ مردم رضایت ندارند که مسؤولی بخواهد آرامش مردم را خدشه‌دار کند.

او افزود: افرادی را تغییر دهید که حاضر نیستند مقابل آمریکا باشند، در برخی استان‌ها مسؤولان خانواده‌هایشان در کشور‌های دیگر زندگی می‌کنند و حاضر نیستند پا روی پرچم آمریکا بگذارند، این‌ها باید عوض شوند نه مسؤولانی که به مردم خدمت می‌کنند.

مهدوی در پایان گفت: ویروس فقط جسمی نیست، ویروس فکر نیز داریم که شهوت، شهرت، شبهه و شک هستند، این‌ها در افرادی که تقوای قوی دارند، نفوذ نمی‌کند؛ امیدواریم خود را برای ظهور امام زمان آماده کنیم و در زمان غیبت سرباز ولایت فقیه باشیم

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خرید انلاین کتاب ,
بازدید : 903
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1399 زمان : 15:32 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (0)
جمعه 99/3/30 , 3:30 ع • • بدون نظر
&

چندین ترفند جالب شعبده‌بازی با وسایلی بسیار ساده + فیلم


 

 

 

  • چندین ترفند جالب شعبده‌بازی با وسایلی بسیار ساده + فیلم

    شعبده‌بازی

    به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بعضی اوقات پیش آمده که بخواهید دوستان خود را سرگرم و متعجب کنید. شعبده‌بازی، خیلی نیاز به علم یا تخصص خاصی ندارد و می‌توان آن را با کمترین امکانات انجام داد و اطرافیان را سرگرم کرد.

    در ادامه، فیلمی از آموزش چندین ترفند ساده و جالب شعبده‌بازی را مشاهده می‌کنید.


    بیشتر بخوانید


 
جمعه 99/3/30 , 3:30 ع • • بدون نظر
&

برخورد قوه قضاییه با مجرمان، بدون تعارف


 

 

 

  • برخورد قوه قضاییه با مجرمان، بدون تعارف

    رودبارجنوب

    به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام گروهی، امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: امام صادق (ع) در حدیثی امنیت، عدالت ، سرزمین آباد و مستقل را از نیاز‌های ضروری یک جامعه می‌دانند. 

     او افزود: امنیت داخلی برای پیشرفت و استقرار هر نظامی لازم است و اگر ‌امنیت نباشد، هیچ برنامه‌ای در کشور اجرا نمی‌شود و بدون امنیت شکوفایی اقتصادی ایجاد نخواهد شد.

    حجت الاسلام گروهی با بیان اینکه در قرآن کریم آیات زیادی در مورد امنیت نازل شده؛ زیرا امنیت نیاز اولیه و مُبرم هر جامعه ای است، بیان داشت: ایمان و عمل صالح، باعث ایجاد امنیت خواهند شد و جامعه ای که ایمان و عمل صالح ندارد، امنیت در آن نیز نیست. 

     او با اشاره به اینکه جامعه ما که بر پایه قرآن و سنت بنا شده از نظر امنیت در دنیا بی نظیر است، تصریح کرد: امروز آمریکا و اروپا امنیت ندارند. 

     امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به در پیش بودن دهه پر خیر و برکت کرامت بیان کرد: حضرت معصومه (س) انسانی بصیر، انقلابی و مبارز بود. 

     او به شهادت آیت الله بهشتی (ره) پرداخت و گفت: آیت الله شهید بهشتی (ره) انسانی حکیم، بصیر و بنیان گذار نظام قضایی در جمهوری اسلامی بود. 

    حجت الاسلام گروهی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) بر روی سلامت قوه قضاییه تاکید خاصی دارند و فرمودند: قوه قضاییه باید انقلابی باشد و انقلابی بماند. 

     او تصریح کرد: قوه قضاییه با محاکمه مفسدانی مانند اکبر طبری، نشان داد با هیچ کس تعارفی ندارد.

     انتهای پیام/ م 

 
جمعه 99/3/30 , 3:29 ع • • بدون نظر
&

میوه های تابستانی باعث چاقی و اضافه وزن می شوند؟


 

 

 

  • میوه های تابستانی باعث چاقی و اضافه وزن می شوند؟

    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر مرجان مهدوی?روشن  چاقی و اضافه وزن را زمینه بسیاری از بیماری?ها دانست و اظهار کرد: افرادی که چاق هستند شانس ابتلا به یک سری از بیماری?های مزمن مانند قلبی و عروقی، کبد چرب و فشار خون در آنان بیشتر است؛ حتی امکان ابتلا به بدخیمی?ها مانند سرطان وجود دارد.

    وی با بیان اینکه سیستم ایمنی افراد چاق نسبت به افراد دارای وزن نرمال پایین?تر و ضعیف?تر است، افزود: سیستم ایمنی ضعیف استعداد افراد را برای ابتلا به بیماری?های عفونی افزایش می?دهد.

    این متخصص تغذیه، چاقی و اضافه وزن را یک بیماری مستقل دانست که نیازمند کنترل و درمان است و تصریح کرد: یکی از مهمترین علل چاقی بر هم خوردن تعادل انرژی در بدن است و تعادل انرژی تحت تاثیر دو عامل اصلی، یعنی میزان کالری ورودی به بدن و میزان کالری مصرفی بدن قرار دارد و اگر این تعادل بر هم بخورد، چاقی و اضافه وزن اتفاق می?افتد.

    مهدوی?روشن، کالری دریافتی را وابسته به رژیم غذایی انسان دانست و عنوان کرد: نوع غذایی که ما مصرف می?کنیم، میزان انرژی ما را مشخص می?کند، اما از طرف دیگر، تحرک یکی از مهمترین عوامل مصرف این انرژی است. در واقع هرچقدر تحرک فرد بیشتر باشد، بدن انرژی بیشتری می?سوزاند و شانس چاقی و اضافه وزن کاهش پیدا می?کند.

    وی کاهش وزن با رژیم غذایی منهای ورزش یا کاهش وزن با ورزش منهای رژیم غذایی را نادرست و بن?بست دانست و خاطرنشان کرد: افراد در کنار رژیم غذایی حتما باید تحرک داشته باشند لذا برای کاهش وزن فعالیت بدنی نیم ساعته در روز مناسب است.

    این متخصص تغذیه، نوع تحرک و چگونگی ورزش را وابسته به شرایط فیزیکی افراد دانست و بیان کرد: ورزش?های ساده که موجب بالا رفتن ضربان قلب و به نفس نفس افتادن شود، در سلامت و کنترل وزن بسیار موثر است لذا پیاده?روی تند و دراز و نشست و طناب?زنی توصیه می?شود؛ البته منظور از ورزش کردن رفتن به باشگاه نیست و در منزل نیز می?تواند تحرک داشت و ضربان قلب را بالا برد.

    وی ورزش?های هوازی و ایروبیک را بهترین ورزش?ها برای کاهش وزن دانست و ادامه داد: از دیگر عواملی که باعث چاقی و اضافه وزن می?شود، حذف وعده?های غذایی است. در واقع صبحانه، ناهار و شام و حتی میان?وعده باید مصرف شود و افراد با حذف یک یا چند وعده غذایی به سمت چاقی می?روند.

    مهدوی?روشن، با تاکید بر لزوم صرف منظم وعده?های غذایی، عنوان کرد: هرچقدر منظم?تر بخوریم متابولیسم بدن نظم بیشتری پیدا می?کند و کاهش وزن راحت?تر اتفاق می?افتد.

    این متخصص تغذیه، همه مواد غذایی به غیر از سبزی?جات را دارای کالری دانست و تصریح کرد: افراد معمولا علاقه بیشتری به مصرف میوه?های فصل تابستان دارند، اما همه میوه?ها چاق?کننده هستند، زیرا کربوهیدرات و کالری دارند و نباید افراط کرد؛ البته تعادل در مصرف تمام گروه?های غذایی مهم و لازم است، اما مصرف غذاهایی که چربی بیش از حد دارند و یا حاوی کربوهیدرات?های ساده مانند شیرینی?جات و مربا و عسل و... هستند، باید محدود شود.

    وی رژیم غذایی اصولی را یک رژیمی دانست که موجب کاهش چربی بدن شود؛ نه آب بدن و متذکر شد: هدف از کاهش وزن کم شدن آب بدن نیست و نباید با کاهش آب وزن کم کنیم. در واقع در کاهش وزن نباید آب و عضلات تحلیل رود.

    مهدی روشن، مصرف روزانه هشت لیوان مایعات را توصیه کرد و گفت: چهار لیوان از این هشت لیوان حتما باید آب باشد و سایر مایعات از چای و میوه و شیر و آبمیوه و... تامین شود.

    وی همچنین اضافه کرد: باید بین غذا خوردن و ورزش کردن فاصله باشد، زیرا ورزش کردن بلافاصله بعد از غذا خوردن موجب سوءهاضمه می?شود و غذاخوردن بعد از ورزش کردن چاقی و اضافه وزن به همراه دارد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کتاب خوب , خرید اینترنتی کتاب , خرید انلاین کتاب ,
بازدید : 883
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1399 زمان : 15:29 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (0)

hello all,
You all know what is SEO but still face problems issues,etc .So i thought lets share some points with you ,you all must remember for success of SEO .Correct me if wrong
SEO is done for making a webs ite comes in view of major search engine like google,yahoo,bing etc

Two major practices are followed here -Off page and ON page

ON page SEO- deal with website itself in following manner
a) Placement of keywords
b) Meta tags,meta keywords(GOOGLE dont consider it ),content,sitemap,robots.txt,analytics setup for tracking and control of website
c) Keywords must be  RELATED to the page we are placing upon.
d) Keyword density should be approx 3-4% enough
e) NEVER repeat keywords in title,meta keywords or anywhere on the site
f) URL optimization
g) URL re-written
h) Removal of iFrames,performing html validations etc


4)OFF page SEO deal with generating more & more backlinks ,hence includes -
a) Directory submission
b) Social Bookmarkings
c) Article submission
d) Blog commenting
e) Forums
f)  RSS submission(in case of SEO of BLOG)
g) BLOG posting(relevant and unique content only)
h) LINK exchange
i)CLASSIFIEDS(IF you want to increase traffic)
REMEMBER to target the most important keywords each time will give results but EXCESS of using the same keyword may ban the site due to spamming

5)Healthy Tips
a)Do follow and NO follow links both are beneficial
b)There is no such things like benefits of SEO,In fact you خرید کتابare getting is itself good then why to run before advantages
c)Each method you follow for SEO (White hat ) do work equally .
c)To maintain ranking in search engine تحصیلات اولیهٔ خود را در شهر زنجان با حضور در مدارس جدید آن زمان آغاز نمود و پس از اتمام دوره ابتدایی وارد دبیرستان گردید و در این زمان به طور همزمان تحصیلات خود را در مدرسه و حوزه ادامه داد. او موفق شد در اندک زمانی با استفاده از پدر خود و سایر اساتید حوزوی زنجان، علومی مانند ادبیات عرب، منطق، فقه، اصول و غیره را فرا گیرد. او فلسفه و فقه عالی را نیز در همان‌جا فرا گرفتrstand what the website presented on the page is.

 

On the left-hand side of the block there's the site location on the mast results .You cant get highest ranking overnight
f)DO create sitemap -one in xml(for web isit, for example 

  • حید به ضمیمه محبت الهی. زنجان: انتشارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۳۸۴.
  • شرح دعای کمیل. زنجان: انتشارات نیکان کتاب، ۱۳۸۹.
  • ولی‌الله الاعظم امام زمان. زنجان: انتشارات نیکان کتاب، ۱۳۹۰.
  • توحید به ضمیمه محبت الهی. زنجان: انتشارات نیکان کتاب، ۱۳۹۱.
  • تسنیم وصال: تفسیر موضوعی قرآن کریم. زنجان: انتشارات قلم مهر، ۱۳۹۱.
  • شرح زیارت جامعه کبیره، زنجان: انتشارات نیکان کتاب، ۱۳۹۲.
  • حدیث توحید: شرح توحید صدوق، زنجان: انتشارات نیکان کتاب، ۱۳۹۳.
  • معراج پیامبر اسلام، زنجان: ناشر مؤلف، ۱۳۹۲.
  • تزکیه نفس، زنجان: ناشر مؤلف، ۱۳۹۳.

button.
Results of the analysis usually appear in 10-30 seconds. In rare cases, it may take up to a minute.
For each analyzed site there's an individual page address, which you can visit (or put a link to) later, without any analysis.


I. The first thing you'ill see is the Site statistics block.ool fro SEO .DO submission manually.
h)When beginning SEO for a site,try to capture the highest PR SMO sites first ,along with do follow
i)I am again emphasizing increasing the PR is not in our hand .We can just put fresh content ,increase traffic but PR depends how much your content is beneficial to other.
j)Dont go with false myths and conclusions Do becomeفروردین برگرفته از fravaši است که در برای ارواح درگذشتگان نیکوکار و پارسا بکار می‌رود که روح پارسایان را پس از مرگ راهنمایی می‌کنند. هرمان  (Lommel) ریشه این واژه را از *fra-vrti می‌داند که به معنی «تصمیم درست» است اما بیلی (Baily) آن را از *par-var می‌داند به معنی «نیروی دفاعی». سیزدهم اوستا در ستایش فروشی هاست. آنان یاران اهورا مزدا در آفرینش جهانند و هنگام جنگ به یاران اهورامزدا و باورمندان پیروزی می‌بخشند a regular reader of Google blog for more updates 

k)No one is perfect but practice makes one thing easier-the ease of getting results
l)Do read blogs over internet for best practices,discuss in forums,here also ,your issues and lots of things you may want to ask in appropriate section

امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1

بازدید : 1097
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1398 زمان : 13:45 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (1)
Re: How many keywords should I target?
« Reply #3 on: 03-11-2020, 23:14:06 »
 
The exact number will depend on your budget and your time frame for results, however, primarily targeting about 5 keywords (each with a monthly search volume of 100+) to start with is recommended for most small businesses.
 
Nizam Ali,ity, is the focus of keyword strategy - there is no absolute rule for how many keywords and phrases you need to target. And before you even begin developing a list, you must understand خرید کتابyouخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخرید کتابr target audience and the language different searchers use when looking for your specific products, services and information onlin
Marketing Executive - newbielink:http://"www.hakunamatata.in/our-services/digital-transfor/" [nonactive].
Re: How many keywords should I target?
« Reply #3 on: 03-11-2020, 23:14:06 »
 
The exact number will depend on your budget and your time frame for results, however, primarily targeting about 5 keywords (each with a monthly search volume of 100+) to start with is recommended for most small businesses.
 
Nizam Ali,
Marketing Executive - newbielink:http://"www.hakunamatata.in/our-services/digital-transformation/" [nonactive].

Online brill_mindz

  • Trade Count: (0)
  • Semi-Newbie
  • *
  • Thank You 0
  • Posts: 12
  • Karma: 0
Re: How many keywords should I target?
« Reply #4 on: 03-13-2020, 03:31:06 »
 
Not only should you follow one keyword, even if you have a very limited budget or think that one keyword encompasses anything you do or sell. It is a mistake because when it's a heavily searched keyword, then if it's the competition to rank well then it's going to be tough and it's going to be really challenging to get your site in top places, so ranking 1 keyword won't draw enough traffic to your site.
 

 

Re: How many keywords should I target?
« Reply #4 on: 03-13-2020, 03:31:06 »
 
Not only should you follow one keyword, even if you have a very limited budget or think that one keyword encompasses anything you do or sell. It is a mistake because when it's a heavily searched keyword, then if it's the competition to rank well then it's going to be tough and it's going to be really challenging to get your site in top places, so ranking 1 keyword won't draw enough traffic to your site.
 
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 1065
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1398 زمان : 13:43 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (0)

Online Port Scanner determines lively services on the host using TCP/UDP port interrogations. Port Scanner will check which TCP or UDP ports are listening. You can test these ports to see if they are runniOnline Port Scanner determines lively services on the host using TCP/UDP port interrogations. Port Scanner will check which TCP or UDP ports are listening. You can test these ports to see if they are running. It is recommended that any services which are not necessary be disafخرید کتاب the most significant goal of thise port scanning will be to verify your firewall rules and filters are performing as planned. To do this, you need scan ports that appear ose Online Port Scanner to scan individual ports to determine if the device is listening on that port. Port Scanner will analyze given ip (url) for open ports to help you secure it.an individual ports to determine if the device is listening on that port. Port Scanner will analyze given ip (url) for open ports to help you secure it.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خرید کتاب ,
بازدید : 1044
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1398 زمان : 13:42 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (0)
  • Age of the site. The older the better.
  • Unique content. Nobody need copies.
  • Site updating. Fresh pages attract more users.
  • Number of pages indexed.
  • Website Traffic. The more visitors the higher trustrank.
  • Backlinks. Not only quantity but and quality of backlinks is very important.
  • And so on... There are a lot of other trustrank parameters.
  • The TrustRank formula is a procedure to rate correctly the quality of websites. The central idea is related to the PageRank method - taking the linking structure to generate a measure for the quality of a page. The process can be seen as a auxiliary improvement of the PageRank method.

    The main point of the algorithm is the collectioخرید کتابn of trusted webpages. Such pages are the source of trust. Trust can be assigned to other page by linking to them.

    A lot of Web spam webpages are created just with the purpose of confusing search bots. These pages, primarily produced for business reasons. Page Rank and related methods for determining the relation of weight of Web pages have been subjected to manipulation.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 1046
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1398 زمان : 13:40 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (0)

rank checker is a free webmaster service for checking a site trustrank. It shows the correct Trustrank of your website.
Our TrustRank(sm) checker checks the trust twoof yoراي بالا بردن آمار سايت خود از برچسب پست ها استفاده کنيد.

 رزبلاگ به هيچ عنوان نيازي به پسورد شما ندارد.

 لطفا براي خروج از پنل از لينک خروج از پنل استفاده کنيد booksite using 10one00 point system (from 0.00 threeto 10.0very veryvery0). The higher your trustrank, the higher the authority of foureyour site and sofive  رزبلاگ به هيچ عنوان نيازي به پسورد شما ندارد.

you can get the TOPgive me a book powesi رزبلاگ به هيچ عنوان نيازي به پسورد شما ندارد.

xathersitions in the search enyou are dontgsevenines more easily.

Recently we developed خرید کتاب, which determines many website characteristics, including TrustRank descreightibed here. Siam vwry goodo, while checking your website, you'll be redirebookcted to S رزبلاگ به هيچ عنوان نيازي به پسورد شما ندارد.

EO analysisnine result page, which also includetenimapasibles the TrustRank value

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 988
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1398 زمان : 13:35 | نویسنده : صدرا | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 3


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 28
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 41
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 152
بازدید سال : 894
بازدید کلی : 171,266

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir